כללי

גם לך הכל יכול להיות קל עכשיו – תקשור חדש לתקופה חדשה

האם אתם מרגישים שהדרך הישנה בה התנהלתם כל כך הרבה שנים על מנת להשיג עבודה, לנהל מערכות יחסים, לרזות, להתקדם… – כבר אינה עוזרת?

האם אתם מרגישים עומדים בפני שוקת שבורה בכל פעם שרוצים להגשים חלום או רצון או משאלה, ונשארים "ברצון"?

האם אתם מרגישים באנרגיה החדשה?

האנרגיה החדשה כבר כאן. היא קלה יותר, מאפשרת יותר, ומלאה ניסים וקסמים. אלא, שלא תמיד הנכם יודעים או מצליחים להתחבר אליה. כמו לראות את הגל המושלם שם לפניכם, ולא להבין כיצד עולים עליו ונעים בזרימה הקלה והמשכרת שלו. אתם זוכרים את האנרגיה הישנה. חלקיכם עדיין משתמשים בה. זו אותה אנרגיה שהייתה פרושה לפניכם מיום שנכנסתם לכיתה א', מרוחה בצבעי גואש עזים על בריסטולים צבעוניים, וליוותה אתכם בפתגמיה יום יום, שנה אחר שנה:

"יגעת ומצאת – תאמין"

"מה שבא בקלות – הולך בקלות"

"איזהו גיבור הכובש את יצרו"

"המקום היחיד בו הצלחה באה לפני עבודה הוא במילון"…

אותם פתגמים חדרו ללבבכם, שוננו במוחכם והפכו לחלק מהדנ"א הפנימי שלכם, זה שנשא אתכם אל חיפוש העבודה, יצירת הקריירה, שימור ושיפור הזוגיות, גידול הילדים… הייתה זו אנרגיה של מאמץ, מלחמה, עבודה קשה – שמוריכם והוריכם נשאו, ואתם אחריהם. באנרגיה הזו, לא היה מקום לקלות לא היה מקום לניסים כמעשה יומיומי לא היה מקום לקסם ואז… החוקים השתנו.

האנרגיה היום שונה לגמרי, אתם מרגישים?

קלות, זרימה, קסם, ניסים, איפשור, סינכרון ומידיות – כל אלה זורמים אל תוך חייכם, ממלאים את האוויר סביבכם, ומותירים לכם את הבחירה להתאים עצמכם אליהם, או להישאר במוכר ובידוע, בישן, בקשה. בשנים האחרונות אפשר היה להרגיש את נצנוציה בקרביכם. מילים ומשפטים כמו: "תזרום", "אל תיקח את זה קשה", "תהיה קליל" נעו סביבכם, אך רובכם, שבויי האנרגיה הישנה של הקושי, נאבקתם בהם, בזתם להם והסתכלתם עליהם כקלישאות "ניו-אייג'יות" חסרות תוכן. אלא ש"קלישאות" אלה היו כסנוניות מבשרות השינוי. והשינוי התרחש. והשאלה שעומדת כרגע בפניכם היא אם ברצונכם, אם ביכולתכם, להצטרף לשינוי ולהתאים עצמכם לאנרגית הקלות והאיפשור החדשה, או להישאר ספונים באנרגיה המוכרת מילדותכם ומדורות קודמים. זו שאלה של אומץ. האומץ להשתנות.

כשאתם מתאימים עצמכם לאנרגיה המשתנה, חייכם מתמלאים בתדר שהיא נושאת עמה:

♦ זה אותו תדר שיאפשר לכם לממש את רצונותיכם בקלות רבה יותר, על ידי הכרזת הכוונה למימוש הרצון.

♦ זה אותו תדר שיאפשר לכם לשחרר כאבים מגופכם, על ידי דיבור עם הגוף.

♦ זה אותו תדר שיאפשר לכם לשנות התנהגות אחרים כלפיכם, על ידי דיבור עם העצמי הגבוה שלהם.

האם אתם יודעים להשתמש בכלים החדשים?

האם אתם נכונים לקלות?

האם אתם יודעים שהבעת כוונה, דיבור עם הגוף, זימון העצמי הגבוה של אחרים – הם רק חלק קטן מארסנל כלים העומדים לרשותכם, נישאים על הגל המושלם של אנרגיית הקלות ויוצרים אותו?

השנה, 2014, טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות עומד בסימן "זמן נשים". קברניטי המדינה קבעו ולא ידעו מה קבעו.

זהו אכן זמן נשים.

זהו הזמן שבו העולם עוזב את האנרגיה הגברית, ה"כובשת את יצרה", השועטת קדימה במלחמה ובכוח, ומתמלא באנרגיה הנשית הרכה, המפלסת את רצונותיה באמונה, בעקשנות, בידיעה פנימית ובחוכמה.

הדבר לא החל להתרחש עכשיו, אולם עכשיו זה הזמן בו יותר ויותר אנשים מקבלים את "הקלישאות" כאמת. ומכאן משמעות השינוי והתנועה העכשווית.

זמן נשים פירושו גם שלנשים, או למי שהאנרגיה הנשית דומיננטית בו, קל יותר להתחבר לאנרגיה זו.

אנרגיה זו של רכות, הכלה, קבלה שויכה במהלך ההיסטוריה האנושית למין הנשי ועודדה להתקיים כחלק מארסנל התכונות הנשי המחייב. כיום, אותן תכונות נגדן נלחמתן, לעתים, כשדגל פמיניסטי מתנוסס מעל ראשכן, הופכות לעוצמתכן. ולא רק האהבה וההכלה, אלא גם הקלות. כל אימא זוכרת את הרגעים בהם חיתלה תינוק ביד אחת, קישקשה ביצה בשנייה, בפיה דברי הלל ושבח לציור שהבת הראתה, ואוזניה כרויות למענות מילדה הבכור. כיום, אנרגית הקלות, יכולת פיצול הקשב והעשייה, מאפשרת לאותה אם לנהוג הביתה תוך כדי שהיא שולחת אור לבנה הממרר בבכי בגן, ולעטוף בכוונה של הגנה את בעלה במילואים…

אין היא צריכה את המדיטציה העמוקה, שעות של התכנסות ליצירת מרחב של שקט, היא מסוגלת לפעול בתוך מרחב החיים ההווים ולהביא אליו את השקט והיצירה בממדים הנוספים. היא מסנכרנת בין הפיזי לרוחני, באותה קלות בה קשקשה ביצה, חיתלה, הקשיבה והיללה. היא מאפשרת לעצמה להתרחב לממדים נוספים של דמיון, למזוג את מציאות הדמיון לתוך המציאות הפיזית, ולשנותה. היא דולה מתוכה את ההסכמה להיעזר, להיות חלק מקבוצה, להרגיש את הכאב ולצמוח.

האם אתן מבינות שזהו אכן "זמן נשים"?

אם רק תסכימו. ולא רק אתן אלא גם בניכם ובן זוגכם העומדים כיום, לעתים חסרי אונים, אל מול העוצמה הנשית הרכה ההולכת וגוברת. כלי המאבק בידיהם קהים והם אינם מסוגלים לנוע בתוך התפקיד שההיסטוריה האנושית הגברית ייעדה להם, ואינם יודעים כיצד ליצור תפקיד חדש. כל אותן ישויות גבריות, מכילות בתוכן את האנרגיה הנשית, ממש כמו הנשים. בתפיסת הזמן והגלגולים הייתם גם שם וגם כאן גם כגבר וגם כאשה. המשימה העומדת לפניכם, גברים יקרים, קשה הרבה יותר. היא דורשת מכם להסכים: להכיל, לשחרר, לבכות, להיעזר, להאמין, לסנכרן, לאפשר, לפצל את הקשב והעשייה, להתחבר לממדי הדמיון ולמזוג אותם אל חייכם… וקודם כל להודות כי מה שהיה כבר איננו, ומה שהווה לא מובן, ולהתמסר לידע הנשי החי בעוצמתו סביבכם. הסכימו לשחרר מתוככם את הקול הנשי הקיים בכם, ולא לראות בו "נשי" אלא השלמה לגבריות העוצמתית שלכם, כזה שיאפשר לכם לחיות וליצור בעולם היום בקלות האפשרית.

מבורכים תהיו על שזכיתם להיות נוכחים בשינוי האנרגיה,

מבורכים תהיו על שזכיתם להיות נוכחים בהסכמה להכיל את השינוי, הגל המושלם לפניכם,

עלו עליו ותנו לעצמכם לנוע עמו אל מיטב עצמכם וחייכם. כל מה שצריך זה לבקש.

 

באהבה רבה ממלאה ועוטפת

אנרגיית האור הגבוה

 

פרטים על המפגשים החד חודשיים הקרובים לביתך, ממש כאן.

נתראה באהבה

שירלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *