דמיון מודרך, הרצאות, חשיבה חיובית, חשיבה חיובית מאמרים, טיפולים, כללי, מדיטציה, מחשבה חיובית, מערכות יחסים

איך ספונג'ה עוזרת לשפר מערכות יחסים?

חשיבה חיובית לילדיםרגע לפני הפסח והבית כולו מתמלא בריח הניקיונות. הארונות מסודרים מחדש, הקירות עומדים חפים מתמונות מוכנים לצביעה ולרענון, חפצים שמוינו ניצבים ליד הדלת מתכוננים להסעה לתרומה או למזבלה, ואנחנו מתרגשים באנרגיות האביב המתחדשות והמרעננות. כמה אור מביא החג הזה לביתנו!

זו ההזדמנות להביא את האור גם לנפשינו

כי את הבית אנחנו מכינים, ואצל הקוסמטיקאית כבר קבענו, ובגדים חדשים כמעט וכבר קנינו לליל הסדר, ומה נותר?

כמו בבית שלנו, גם בנפשנו, בעולם הרגשי שלנו, אנו אוספים חוויות מעברינו שאת תוצאותיהן רואים בתחומים שונים בחיינו. גם מבלי לזכור כל דבר שקרה לנו מיום שנולדנו, אנו שמים לב כמה חסומים ומעוכבים אנו בהגשמת משאלותנו, וכמה סובבים אנו סביב אותן המשאלות והרצונות כל כך הרבה שנים… חוויות שחווינו הותירו את חותמן בנו כמו צלקות כואבות או קרעים שלא נאחו במעטפת הנפשית שלנו, ורק את משמעותן אנו פוגשים:

  • במערכות יחסים שאיננו מצליחים לנהל היטב, בכעסים שאנו חווים שוב ושוב מילדינו, הורינו, בני זוגינו מבלי להצליח להכניס שלווה ונחת, קבלה ואהבה פשוטה ומחבקת לתוך ביתנו
  • בחוסר היכולת להתקדם בעבודה, לבקש העלאה, להעז תפקידים חדשים ומאתגרים מתוך חשש שאינו מרפה שמא אנחנו איננו מספיק טובים, מספיק יכולים, מספיק מוצלחים
  • בתחושה כי לעולם אין מספיק כסף ואנו חיים בצמצום מטריד ומכאיב ואיננו מסוגלים להתחבר לשפע ולתחושת שפע
  • בפחד שמחלחל מהלבד, מהביחד, מהצלחה, מכישלון ומהדהד כל פעם שאנו פותחים את המקרר בחיפוש אחר נחמה…

איננו יודעים בדיוק מה גרם למה ומה השרשרת שהניעה את תחושת החסימה והתקיעות, אך אנו חשים חסומים ותקועים כל כך הרבה זמן.

חג הפסח הוא חג השחרור, ויש באפשרותנו הזדמנות נדירה להשתמש באנרגיה האדירה של החופש והשחרור כדי לחדש לא רק את ביתנו ואת גופינו, גם את נפשינו ורוחינו.

והדרך לעשות זאת קלה ופשוטה כל כך וכל מה שהיא דורשת הינה כוונה.

כשאנו מכניסים כוונה לכל פעולה של ניקיון לבית ולגוף, כוונה לשחרור רגשי, שחרור של חסימות, שחרור של הרגלים – אנו מתעלים את האנרגיה הקיימת לטובתנו העליונה.

♥ בכל פעם שזורקים חפץ ישן שאין בו שימוש יותר – הביעו כוונה לזרוק יחד אתו הרגל שלא משרת אתכם יותר

♥ בכל פעם ששוטפים את הבית – הביעו כוונה כי נפשיכם תישטף גם ותתנקה מכל מה שמכאיב לה וחוסם את זרימת הרגשות החופשית

♥ בכל פעם שמנקים או צובעים – הביעו כוונה לחדש גם את עצמנו

♥ בכל פעם שתולשים שערות (זה מה שנשים עושות אצל הקוסמטיקאית, לא נולדנו נטולי שפם. לפחות לא אני:) – הביעו בליבכן כוונה להוציא מתוככן כל הרגל מעיק ומעכב

אינכם חייבים לדעת בדיוק מה אתם משחררים. אינכם חייבים לדעת בדיוק איזה הרגל או איזו חסימה הגיעה שעתה להשתחרר מכם כמו חפץ ישן שאין בו שימוש. לעתים אתם יודעים לכוון להרגל מסוים שהגיע זמנו להשתחרר, ולעתים פשוט נשלחת כוונה, נשלחת בקשה לשחרר כל מה שמיותר ואינו נחוץ יותר והגיע זמנו לעזוב אתכם.

הוסיפו משפט כוונה כמו: "כפי שאני צובעת ומחדשת את הסלון, אני מחדשת גם את נפשי ומכניסה לתוכי שמחה/שלווה/קלות ואנרגיות רעננות"

כפי שביתכם הופך ממורק ומזמין ומאפשר לאנרגיות חדשות ונפלאות להיכנס פנימה אליו (מכירים את ההרגשה, לא?), כך גם שילוב ניקיון הנפש עם ניקיון הבית, על ידי הבעת כוונה, תפנה את הישן ושאינו משרת אתכם, חסימות והרגלים שהגיע שעתם להשתחרר, ויפנה מקום לאנרגיות חדשות ורעננות לתפוס את מקומם ולחדש את חייכם.

הפכו את ניקיון האביב של הגוף והנפש לחוויה של מודעות וכוונה גם לניקיון הנפש וראו איך בפסח הזה אתם באמת מתחדשים!

חג שמח

חיבוק גדול ואוהב ממני

שירלי

מזכירה, מפגש אחרון לפני פסח: יום ג, 8.4.14, 20:00 – 22:00, בית הרייקי, רחוב אנוסי משהד 6, ירושלים. בואו לשחרר אנרגיות ישנות ולהתמלא באנרגיות חדשות ומשמחות לקראת חג האביב!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *